Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday, April 13, 2011

salam...fuhhhhh!

lma dah xjengah blog ni berhabuh..fuhhhh....bz sangat ngan skin care class,bru blik dari penang mmg happening sangat dgan staff hospital di sana..anyway thanks a lot coz support saya,gambar blum boleh msuk lgi coz dlm proses oleh photografer saya,bertolak dari rumah pkul 4pgi alhamdullilah selamat samapi disana pkul 8pgi,apa yg dirancang berjln dgn lancar...apa yg saya hadapi semua dpt diatasi dgn tenang(ayat skema)..ramai sgt joint class puas hati n bersyukur atas nikmat yg ALLAH dh berikan pada saya,mungkin dengan cara ni saya dpt sedikit sebanyak ilmu yg saya belajar then berkongsi dgn sesiapa  sahaja yg nak berkongsi..murah kan la rezeki kami dan lindungi la kami..AMIN..biler dah berkeluarga bru tahu betapa besar pngorbanan yg kita kena buat...bru tahu erti tnggungjwab,kesabaran walaupun saya seorg yg kurang sabar...

0 comments: